A CNW Rendszerintegrációs Zrt. üzleti célja, hogy eredményes működéssel a hazai piacon rangos, egyes szolgáltatások esetén pedig vezető szerepet töltsön be. A rendelkezésére álló technológiákkal és a magasan kvalifikált mérnökök és munkatársak elkötelezett együttműködésével, valamint a minőség folyamatos fejlesztésével nemzetközi élvonalnak megfelelő szintű szolgáltatásokat nyújtson minden megrendelőjének.
A minőségbiztosítás a vezetés minden szintjének feladata és felelőssége. A vezetők minőség irántiel kötelezettségét példamutatásuk, a minőségjavító tevékenység irányításában vállalt tudatos szerepük hitelesíti.
A CNW Zrt. biztosítja, hogy minden dolgozó – beleértve az új munkatársakat is – megismerje a vállalat minőségpolitikáját, valamint a minőségbiztosítási rendszer alapvető céljait, felépítését, megvalósításának módszereit, és a meghatározott elvárásokat.
E célok elérése érdekében az alábbiakra kötelezzük el magunkat:
- Vállalati kultúránk kulcseleme az „elsőre jól végezni” elv érvényesítése, mely eszköze a minőségi szolgáltatásnak, a költségcsökkentésnek és hatékonyságnak.
- A minőségi szempontok érvényesítését a projekt előkészítési és megvalósítási folyamat meghatározó elemének tekintjük.
- Minden dolgozónkkal tudatosítjuk, hogy a saját munkaterületén tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az előírások betartásával a szolgáltatásunk folyamatosan kielégítse a megrendelők elvárt, illetve várható igényeit.
- A felmerülő minőségi problémákat elemezzük, gyorsan, eredményesen és gazdaságosan megoldjuk.
- Folyamatosan kapcsolatot tartunk a megrendelőinkkel, kettős céllal: egyfelől a szolgáltatásainkkal szemben támasztott minőségi igények felmérése, másfelől a minőség terén elért eredményekre való vevői vélemények megismerése céljából.
- Beszállítóinktól elvárjuk, hogy az általuk gyártott és/vagy forgalmazott eszközök feleljenek meg az előírt és elvárható magas minőségi követelményeknek, elősegítve ezzel az általunk adott szolgáltatások minőségének állandó javítását.