Skip to main content

A tárgyi eszközök leltározása minden vállalkozás számára kötelező, ám meglehetősen erőforrás- és időigényes feladat, és elvégzéséhez általában rövid idő áll rendelkezésre. A CNW Zrt. által fejlesztett, automatikus azonosításon alapuló tárgyi eszköz leltár támogató alkalmazással gyorsan, pontosan, egyszerűen megvalósítható a leltározás. A megoldás lényege, hogy az eszközökre RFID vagy vonalkód azonosító kerül, amely mobil vagy telepített adatgyűjtőkkel könnyedén és hibamentesen leolvasható.

Segítségével teljes életciklusuk alatt követhetők az eszköz adatai, fizikai mozgása, története, tulajdonosai, illetve az adott eszközzel kapcsolatos bejelentéskezelés, karbantartás, hibajavítás. A magyar nyelvű rendszer használata nem igényel betanulást, a leltározási folyamat egyszerűen végrehajtható a mobil eszközön kapott utasításokat követve. Megoldásunkat minden több irodahelyiséggel, telephellyel, vagy sok eszközzel rendelkező közepes- és nagyvállalatnak ajánljuk.

előnyei

  • Költségmegtakarítás: a leltározásra fordított idő és erőforrás jelentősen csökkenthető;

  • Pontosság: az RFID / vonalkódos azonosítással csökkennek a kézi adatrögzítésből eredő leltározási eltérések;

  • Leltározási folyamat felgyorsítása: a személyre szólóan kiadott eszközökről önbevallással készíthető leltár, illetve mobil adatolvasók használatával egy adott helyszínen található összes eszköz egy kattintással csoportosan is leltározható.

  • Követhetőség: látható, hogy a leltározók /önbevalló dolgozók hol tartanak a folyamatban.

  • Fellelhetőség: valós adatokat ad az eszközök fizikai hollétéről.

 jellemzői

  •   Igény szerinti leltározási mód kiválasztása: eszköz fellelési helye szerint, személyek vagy termékkategóriák szerint.

  • Az eszközök hierarchia szerint is csoportosíthatók, azaz együtt lehet kezelni pl. a laptopot a hozzátartozó memóriával, egérrel, dokkolóval, stb.

  • Eszközkezeléshez és leltárhoz szükséges nyomtatványok készítése, kezelése: kiadás-visszavétel, átadás-átvételi nyomtatvány, ütemterv, megbízólevél, leltárív, hiánylista, készlet lista, stb.

  • Az adminisztrátori felületen igény szerint állíthatók össze az egyes eszköz kategóriák, a nyilvántartandó adatok köre.

  • Rögzíthető az eszközről bármilyen jellemző (fotó, fizikai állapot leírás, sorozatszám, garancia, stb.) valamint látható az eszköz élettörténete (bejelentés kezelés, szerviz)

  • Figyelt események hatására (pl. egy eszköz nem megfelelő helyen van) automatikus e-mailes tájékoztatás/riasztás küldhető az érintettek részére.

  • Az alkalmazás rögzíti és naplózza a leltár során feltárt és elfogadott eltéréseket.

  • Egyedi statisztikák, riportok, widget-ek készítése igény szerint.