NetPost postázó alkalmazás a dokumentummenedzsment és partnernyilvántartó rendszerrel együttműködve támogatja a postázás folyamatát, segíti a vállalat postai előkészítési feladatai, és a postai adminisztrációt. Nyilvántarthatók benne a levelek, nyomtatványok, küldemények kézbesítéséhez szükséges postázási paraméterek, pl.: típus, méret, súly, ajánlott, tértivevény, ragszám stb. Használatával központi vagy elosztott postázás is megvalósítható tetszőleges számú postakönyvvel.

A NetPost lerövidíti a rutinmunkát és mentesít a szükséges nyomtatványok hosszadalmas, kézzel való kitöltésétől. Segítségével a posta által megkívánt formátumú és tartalmú feladókönyv, tértivevény automatikusan előállítható. Automatikus a címzés megadása – a NetContact partnernyilvántartóból – csakúgy, mint a küldemények díjszámítása. A postaköltség különböző feltételek szerinti kimutatása, vagy a küldemények visszakeresése szintén pillanatok alatt elkészül.

Tulajdonságai:

  • küldemények automatikus díjazása
  • a postai tarifa változásának egyszerű követése
  • postai feladójegyzék készítése (Magyar Posta által előírt szabványok szerint)
  • ajánlott levelek címadatának megadása az egységes partnertörzsből
  • boríték illetve öntapadó címke nyomtatása a címzett adatokkal
  • tértivevényes és utánvétes levelekhez a megfelelő nyomtatvány kitöltése
  • postaköltségek kimutatása telephelyenként
  • könyvelt küldemények hatékony visszakeresése
  • kombinálható lekérdezések
  • csak a megfelelő jogosultsággal rendelkezők kezelhetik a postázást támogató modult