A NetRegisterX alkalmazás legkedvezőbb tulajdonságainak, a testre szabhatóságnak és a rugalmasságnak köszönhetően szinte korlátlan a szoftver felhasználási lehetőségeinek száma. Használhatjuk iktatásra, számlajóváhagyás elvégzésére, szerződésnyilvántartás kezelésére, pályázatkezelés megvalósítására – a felhasználási módoknak csak a vállalat igényei és a képzelet szab határt.

Iratkezelés és ügyintézés
A NetregisterX Iktatás moduljával a dokumentumok teljes életciklusát végigkövethetjük az érkeztetés-iktatás, ügyintézés lépéseitől a kiadmányozáson át az irattározásig, selejtezésig. Nyomon követhetők az iratokkal végzett műveletek, egyszerűen visszakereshetők az irattal együtt rögzített adatok, könnyedén megállapítható hol tart az ügyintézés folyamata.

Szerződéstár
NetRegisterX dokumentummenedzsment rendszer Szerződéstár modulja teljes körű megoldást nyújt a szerződések egységes és központi nyilvántartására és kezelésére. Az alkalmazás a szerződések előkészítési fázistól kezdve, a munkafolyamat-menedzsmenttel támogatott jóváhagyáson át az archiválásig, a szerződéskezelés teljes életciklusát támogatja.
A Szerződéstárban könnyen, gyorsan rögzíthető – és bármely adata alapján pillanatok alatt visszakereshető – a szervezetnél fellelhető valamennyi szerződéstípus, leíró adataival, iratképével és kapcsolódó dokumentumaival egyetemben. Az alkalmazással a szerződésekben foglalt kötelezettségek éppúgy követhetőek, mint a szerződésekkel kapcsolatos szakmai és pénzügyi munkafolyamatok.

Számlaengedélyezés
A vállalati számlák, szállítólevelek hatékony és rendszerezett kezelése minden vállalat számára elengedhetetlen feladat. Az alkalmazás felgyorsítja a számlakezelés folyamatát, valamint átláthatóvá teszi a számlák útját. A Számlaengedélyezés használatával a bejövő számlák ellenőrzési, jóváhagyási, engedélyezési és kontízozási folyamata automatizálható, egyszerűsíthető, a kimenő számlázás felgyorsítható.

Projektnyilvántartás
A NetRegisterX Projektnyilvántartás modulja a projektek, pályázatok, beruházások dokumentumainak, feladatainak, felelőseinek, költségeinek auditálható nyilvántartását és kezelését biztosítja.

Munkafolyamatkezelés
A Munkafolyamatkezelés modulban az adott szervezet előre definiált, rögzített, és összetett munkafolyamatait követhetjük nyomon. Az alkalmazás segítéségével egyszerű jóváhagyási és komplex ügyintézési folyamatok kötött folyamatmodell szerinti végrehajtása egyaránt megvalósítható.

Személyzeti dokumentumtár
A személy- és munkaügyi dokumentumtár kiváló eszközt biztosít a munkavállalók aktuális adatainak, a velük kapcsolatos ügyeknek, valamint a munkavállalóval történő hivatalos kommunikáció anyagainak rendszerezéséhez. Megoldást nyújt a munkakörök, továbbképzések, munkaerő felvételi, értékelési és motivációs folyamatok anyagainak biztonságos, naprakész nyilvántartására.

Partnernyilvántartás
A Partnernyilvántartás modullal a vállalat üzleti partnereit, vásárlóit, megrendelőit, versenytársait különböző igényekre szabott kategóriák szerint tarthatja nyilván. A nyilvántartásba bejegyezhetők a cégek, telephelyek, szervezeti egységek, kapcsolattartók részletes ügyfélleíró adatai (e-mail cím, telefonszám, beosztás, stb.), így a levelek, e-mailek címzése, változások követése pontosan, hiba nélkül megvalósítható.

Egyéb felhasználási területek:

  • beszerzés engedélyezés
  • rendelés nyilvántartás
  • panaszkezelés
  • minőségirányítási dokumentációk nyilvántartása
  • határozat- és szabályzatkezelés