• Az iratok azonnal visszakereshetőek.
  • A kiadott feladatok késedelem nélkül eljutnak az ügyintézőhöz, szükség esetén a feladatleírással és a vonatkozó dokumentumokkal együtt.
  • Az adatrögzítésre fordított munkaidő jelentősen csökkenthető.
  • Egyetlen jól áttekinthető felületen láthatjuk saját feladatainkat, illetve a beosztottak teendőit.
  • Hatékonyan támogatja a szignálás folyamatát
  • A vezetők bármikor áttekintést kapnak az ügyintézők elfoglaltságáról, pontosan látják kinek, mennyi és milyen feladata van.
  • Az egyes ügyek állapota keresgélés nélkül, azonnal megállapítható.
  • Feladatainkat néhány kattintással átadhatjuk helyettesünknek, így a szabadságok idején sem történik csúszás az ügyintézésben.
  • Határidőcsúszások megszűntetése.
  • Hibalehetőségek minimalizálása.