- Az iratok azonnal visszakereshetőek.
- A kiadott feladatok késedelem nélkül eljutnak az ügyintézőhöz, szükség esetén a feladatleírással és a vonatkozó dokumentumokkal együtt.
- Az adatrögzítésre fordított munkaidő jelentősen csökkenthető.
- Egyetlen jól áttekinthető felületen láthatjuk saját feladatainkat, illetve a beosztottak teendőit.
- Hatékonyan támogatja a szignálás folyamatát
- A vezetők bármikor áttekintést kapnak az ügyintézők elfoglaltságáról, pontosan látják kinek, mennyi és milyen feladata van.
- Az egyes ügyek állapota keresgélés nélkül, azonnal megállapítható.
- Feladatainkat néhány kattintással átadhatjuk helyettesünknek, így a szabadságok idején sem történik csúszás az ügyintézésben.
- Határidőcsúszások megszűntetése.
- Hibalehetőségek minimalizálása.