Skip to main content

IBM szoftverek

Cégünk a kezdetektől - azaz két évtizede - kiemelten foglalkozik IBM szoftverekkel és technológiákkal. Az évek során nem csak a legmagasabb partnerei szintet teljesítettük, de többször elnyertük az IBM "Év Üzleti Partnere" díjat is. Évek óta az IBM szinte teljes termék porfóliójának szállítására jogosultsággal rendelkezünk. A licenc értékesítés mellett gyártói szoftverkövetés értékesítését és üzemeltetés támogatási szolgáltatást is végzünk.

IBM szoftverlicencek beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése kapcsán több éve folyamatosan részt veszünk az IBM termékekre vonatkozó közbeszerzési keretmegállapodásokban, ezzel biztosítva, hogy a központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó ügyfeleinknek is folyamatosan rendelkezésére tudjunk állni.

 

Az IBM széles körű portfóliójából az alábbi termékekkel foglalkozunk kiemelten:

Az IBM Maas360 egészen új megközelítést kínál a vállalati mobileszközök támogatásának, összekapcsolásának és védelmének megkönnyítésére. Gondoskodhat az adatbiztonságról, kézben tarthatja a költségeket, mindezt úgy, hogy az adatvédelem még az alkalmazottak tulajdonában levő eszközökön sem sérül. Teljes körű szolgáltatást biztosít a mobil eszközök életciklus menedzsmentjére: biztosítja a mobilok vállalati rendszerbe integrálását, monitorozását, távoli konfigurálását, a felhasználók támogatását, valamint elemzések, riportok és költségkimutatások elkészítését. A biztonságos, több-bérlős, felhőalapú architektúrára épülő IBM Maas360 felügyeleti rendszerébe a vállalati mobileszközök akár néhány perc alatt integrálhatók. A könnyen méretezhető, 10 vagy akár 100 000 felhasználó kezelésére is használható rendszer zökkenőmentesen beilleszthető a meglévő vállalati infrastruktúrába.
Az IBM QRadar Security Intelligence platform ötvözi a korábban, illetve más gyártóknál különálló funkciókat – beleértve a log menedzsment, SIEM, hálózati viselkedés elemzés (Network Behavior Analytics), biztonsági eseménykezelés (Security Event Management), kockázat és sebezhetőség menedzsment (Risk and Vulnerability Management) területeket – létrehozva ezáltal egy egységes, intelligens és automatizált biztonsági intelligencia megoldást. Az eredmény egy egyedülálló „egy-konzolos” megoldás, amely biztosítja a biztonsági szakértők számára, hogy:   felfedezzenek támadásokat, amelyeket más megoldásokkal nem lenne lehetséges, konszolidálják az adatsilókat, feltárjanak cégen belüli visszaéléseket, kiértékeljék az üzletmenetet érintő biztonsági kockázatokat, folyamatosan megfeleljenek törvényi és egyéb kötelezettségeknek.
 
A Rational DOORS követelménykezelő eszköz kiválóan alkalmas fejlesztési igények, vagy akár komplex projekt követelmények előírt szabványok szerint történő rögzítésére, rendszerezésére, az összefüggések és kapcsolatok feltárására, a teljes fejlesztési folyamat nyomon követésére, és a bekövetkező változások kezelésére. Segítségével elérhető, hogy a fejlesztés eredménye a vele szemben támasztott követelményekkel összevethető legyen, az előírt szabályozásnak, ipari és belső szabványoknak megfeleljen.  A Rational DOORS követelménykezelő eszközt világszerte több mint 1000 cég, mintegy 100.000 felhasználója alkalmazza. A DOORS kliens-szerver alapú, követelmény információk menedzselésére, elemzésére és nyomkövetésére szolgáló eszköz, amely elérhető teljes kiépítésű asztali munkaállomásként és webes változatban, Windows és Linux platformokon. Méretezhetősége lehetővé teszi, hogy egyetlen géptől kezdve akár nagyvállalati többszáz felhasználós rendszereket is kiszolgáljon. Igény esetén a DXL (DOORS Extension Language) nyelv segítségével a DOORS bővíthető pl.: a felhasználói felületek testreszabhatók, egyedi belső folyamatok is támogathatók, és más gyártók szoftverei integrálhatók.