- Rendszerezett, biztonságos dokumentumtárolás és -elérés, gyorsabb és egyszerűbb visszakeresés.
- Növekvő megtakarítás és vállalati eredmények a vállalati adatvagyon kezelésének racionalizálásával.
- Csökkenő költségek az információk létrehozására, elérésére, sokszorozására, szétosztására és tárolására vonatkozóan.
- Áttekinthető, követhető adminisztratív munkafolyamatok.
- Optimalizálható emberi erőforrás felhasználás.
- Magasabb ügyféllojalitás a határidőcsúszások és hibalehetőségek minimalizálásának eredményeképpen.
- Hatékonyabb munkavégzés az adminisztrációs munkafolyamatok elektronizálásával és az együttműködési lehetőségek kiterjesztésével.
- Papír alapú tranzakciók csökkenése.
- Iratkezeléshez kapcsolódó biztonsági hézagok megszüntetése a testre szabható jogosultságkezelés használatával.
- Többszörösen előállított tartalmak megszüntetése.
- Felgyorsuló döntési és üzleti folyamatok.
- Nem vesznek el iratok.
- Csökkenő munkaidő- és költségráfordítás az adminisztrációs feladatok elvégzése kapcsán
- Gyors, átlagosan 1-1,5 év alatti megtérülés.
- Környezettudatos vállalati szemlélet megvalósítása a papírfelhasználás és fénymásolás csökkentésével.