NetRegister

NetRegister

Cégünk, több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik elektronikus dokumentumkezelő alkalmazások fejlesztése és bevezetése terén. A NetRegister rendszer első verziója 1997-ben jelent meg, azóta az alkalmazást – a partnerigények figyelembevételével - folyamatosan fejlesztette és frissítette a CNW Zrt. A rendszer felhasználóinak száma évről-évre növekszik, napjainkban már több tucat cég közel 10000 munkatársa használja az alkalmazást. Partnereink jelenleg éves szinten több, mint 10 millió iktatott dokumentumot tárolnak a NetRegisterben, hiszen az alkalmazás korlátlan számú dokumentum és hozzájuk kapcsolódó munkafolyamat nyilvántartását teszi lehetővé. A rendszer egyedülálló paraméterezhetőségének köszönhetően cégmérettől és –típustól függetlenül bevezethető: a nagy-, közép-, és kisvállalatok, valamint a közszféra intézményeinek dokumentumkezelésére és ügyintézésére egyaránt megfelelő megoldást nyújt.

A NetRegister 2007. december 12-én megszerezte a 24/2006. (IV.29.) BM-IHM-NKÖM rendelet követelményeinek kibővített teljesítéséről szóló, Certop Termék- és Rendszertanúsító Ház által kibocsátott tanúsítványt, kezeli a fokozott biztonságú és minősített elektronikus aláírást, valamint az elektronikus beadványokat.
2011-től dokumentumkezelő megoldásunk - kibővült funkcionalitással és megújult külsővel - NetRegisterX néven él tovább.


Előnyök és megtérülés

Felhasználási területek

NetRegisterX funkciói

NetRegisterX a közszférában