Iratkezelés

A NetPost postázó alkalmazás a dokumentummenedzsment és partnernyilvántartó rendszerrel együttműködve támogatja a postázás folyamatát, segíti a vállalat postai előkészítési feladatai, és a postai adminisztrációt. Nyilvántarthatók benne a levelek, nyomtatványok, küldemények kézbesítéséhez szükséges postázási paraméterek, pl.: típus, méret, súly, ajánlott, tértivevény, ragszám stb. Használatával központi vagy elosztott postázás is megvalósítható tetszőleges számú postakönyvvel.

Iratkezelés

Az üzleti és ügyintézési folyamatok alapját az információk képezik, melyek a vállalat, vagy intézmény életében különböző formában (levél, fax, e-mail, szkennelt állományok, képek, táblázatok, stb.) jelennek meg, és dokumentumokban testesülnek meg. A dokumentumok és egyéb információk hatékony és rendszerezett tárolása, nyilvántartása, visszakeresése, kinyomtatása, a megfelelő helyre történő eljuttatása többletköltséget és pluszerőforrást igényel a szervezetektől. Eközben az információk mennyisége napról-napra növekszik, ezért a munkatársak egyre több időt töltenek az iratok kezelésével.