Munkafolyamat-kezelés

A NetRegisterX cégünk webes felületű, testreszabható Xpages alapon fejlesztett dokumentummenedzsment alkalmazása.

 

A nagyvállalatok esetében a dokumentumok elektronikus rendszerben történő feldolgozása napjainkban már nem pusztán versenyelőnyként, hanem a fennmaradásért folytatott küzdelem alapvető eszközeként fogható fel. Az egységes elvek mentén történő tárolás, a rendszer által támogatott és vezetett folyamatok kezelése, valamint a földrajzi elhelyezkedéstől független elérés nélkül egy bonyolult szervezet gyakorlatilag nem képes hatékony működésre.
Az IBM FileNet termékcsaládja a fenti kihívásokra az alábbi szolgáltatások biztosításával adja meg a választ:

A NetRegisterX dokumentummenedzsment rendszer Szerződéstár modulja teljes körű megoldást nyújt a szerződések egységes és központi nyilvántartására és kezelésére. Az alkalmazás a szerződések előkészítési fázistól kezdve, a munkafolyamat-menedzsmenttel támogatott jóváhagyáson át az archiválásig, a szerződéskezelés teljes életciklusát támogatja.

Az elektronikus iratkezelés és ügyvitel alapját képezi a jól áttekinthető, pontos, naprakész partnernyilvántartás. A NetContact partnernyilvántartóval - mely a NetRegisterX részét képezi, - a vállalat üzleti partnereit, vásárlóit, megrendelőit, versenytársait különböző igényekre szabott kategóriák szerint tarthatja nyilván.

NetRegister

A NetFlow modulban az adott szervezet előre definiált, rögzített, és viszonylag összetettebb munkafolyamatait követhetjük nyomon. A munkafolyamatkezelő alkalmazás egyaránt alkalmas egyszerű jóváhagyási folyamatok és komplex ügyintézési folyamatok kötött folyamatmodell szerinti végrehajtására.

Iratkezelés

A mai korszerű dokumentumkezelő rendszerek már rendkívül sokrétűek, rugalmasan és széleskörűen oldhatóak meg segítségükkel iratkezelési feladatok. Mind nagyobb az elvárás minél több a feladat, így a mérhetőség és a racionalizálás is lényeges szempont. A vállalatok és intézmények igyekeznek a folyamataikat – a lehetőségekhez mérten – egységesíteni, adott esetben egyszerűsíteni. Erre nemcsak a minőségirányítási rendszerek elterjedése ad okot, hanem a szorosabb együttműködés megteremtése a célok gyorsabb elérése érdekében.

Az üzleti és ügyintézési folyamatok alapját az információk képezik, melyek a vállalat, vagy intézmény életében különböző formában (levél, fax, e-mail, szkennelt állományok, képek, táblázatok, stb.) jelennek meg, és dokumentumokban testesülnek meg. A dokumentumok és egyéb információk hatékony és rendszerezett tárolása, nyilvántartása, visszakeresése, kinyomtatása, a megfelelő helyre történő eljuttatása többletköltséget és pluszerőforrást igényel a szervezetektől. Eközben az információk mennyisége napról-napra növekszik, ezért a munkatársak egyre több időt töltenek az iratok kezelésével.