Skip to main content

Minőségpolitika

A CNW Rendszerintegrációs Zrt. üzleti célja, hogy eredményes működéssel a hazai piacon rangos, egyes szolgáltatások esetén pedig vezető szerepet töltsön be. A rendelkezésére álló technológiákkal és a magasan kvalifikált mérnökök és munkatársak elkötelezett együttműködésével, valamint a minőség folyamatos fejlesztésével nemzetközi élvonalnak megfelelő szintű szolgáltatásokat nyújtson minden megrendelőjének.

A minőségbiztosítás a vezetés minden szintjének feladata és felelőssége. A vezetők minőség iránti elkötelezettségét példamutatásuk, a minőségjavító tevékenység irányításában vállalt tudatos szerepük hitelesíti.

A CNW Zrt. biztosítja, hogy minden dolgozó - beleértve az új munkatársakat is - megismerje a vállalat minőségpolitikáját, valamint a minőségbiztosítási rendszer alapvető céljait, felépítését, megvalósításának módszereit, az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány által meghatározott elvárásokat.

 

E célok elérése érdekében az alábbiakra kötelezzük el magunkat:

 

  • Vállalati kultúránk kulcseleme az "elsőre jól végezni" elv érvényesítése, mely eszköze a minőségi szolgáltatásnak, a költségcsökkentésnek és hatékonyságnak.
  • A minőségi szempontok érvényesítését a projekt előkészítési és megvalósítási folyamat meghatározó elemének tekintjük.
  • Minden dolgozónkkal tudatosítjuk, hogy a saját munkaterületén tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az előírások betartásával a szolgáltatásunk folyamatosan kielégítse a megrendelők elvárt, illetve várható igényeit.
  • A felmerülő minőségi problémákat elemezzük, gyorsan, eredményesen és gazdaságosan megoldjuk.
  • Folyamatosan kapcsolatot tartunk a megrendelőinkkel, kettős céllal: egyfelől a szolgáltatásainkkal szemben támasztott minőségi igények felmérése, másfelől a minőség terén elért eredményekre való vevői vélemények megismerése céljából.
  • Beszállítóinktól elvárjuk, hogy az általuk gyártott és/vagy forgalmazott eszközök feleljenek meg az előírt és elvárható magas minőségi követelményeknek, elősegítve ezzel az általunk adott szolgáltatások minőségének állandó javítását.
  • Célunk, hogy megfeleljünk az MSZ EN ISO 9001:2001 számú szabványban előírt követelményeknek.