Servicedesk, ügyfélszolgálat

Az ügyfélkezelés minőségének és a végfelhasználók elégedettségének növelése, a támogatási tevékenység hatékonyságának javítása, költségeinek csökkentése egyre magasabb prioritást kap az üzleti célok között. Az említett eredmények egyidejű megvalósításához az incidensek, problémák, igények centralizált és automatizált kezelése, azaz Service Desk alkalmazás bevezetése szükséges.

Cégünk sok éves IT üzemeltetési szakértelmét és ügykezelési rendszerek fejlesztésében szerzett tapasztalatát ötvözve néhány éve támogatási tevékenységek monitorozására alkalmas komplex Service Desk rendszerek fejlesztésébe kezdett. Nyílt technológiákra épülő megoldásaink sokoldalúan alkalmazhatóak a legkülönfélébb ügyfélszolgálati területek támogatására. Testre szabott megoldást nyújtunk bármilyen típusú incidens, szolgáltatás-kérés, reklamációs ügyintézés, valamint call-center feladat kezelésére, valamint a fentieken túlmenően szoftvereink alkalmasak az eszköz- és létesítménymenedzsment, erőforrás-kezelés, leltárkészítés folyamatainak támogatására is.

Rugalmasan paraméterezhető, web alapú alkalmazásaink az ITIL v3 ajánlásainak megfelelő megoldást adnak az incidensek rögzítésére, kezelésére, az állapotváltozások és a megoldás folyamatának online követésére, így
áttekinthetőbbé teszik a hibák/igények kezelését, lerövidítve és felgyorsítva a válaszadás reakcióidejét és a megoldási folyamatot.

A CNW Service Desk megoldásaival megrendelőink mérhetővé tehetik és egységes, szabályozott keretek
közé terelhetik ügyfélszolgálati, és egyéb erőforrásigényes támogatási folyamataikat. A hatékonyság értékelésére, és a vezetői döntéshozatal támogatására teljesítménymutatók (KPI-k) határozhatók meg, a rendszerben nyilvántartott incidensekből mennyiségi, minőségi, elemző riportok, jelentések készíthetők. Az ügyfélszolgálat adminisztrációs terheinek csökkentése a bejelentési módszerek közös csatornába terelésével kialakított egykapus bejelentőrendszer segítségével valósítható meg. A Service Desk rendszerben pontosan követhető a problémák megoldására fordított idő és a felhasznált erőforrások költsége. Az alkalmazás segítségével tudástár hozható létre, amelyben aktualizáltan megjeleníthetők mindazok az információk, amire a szolgáltatónak szüksége van az ismétlődő incidensek kezeléséhez.