Rendszerfelügyelet, outsourcing

Napjainkban a szervezetek informatikai függősége egyre inkább növekszik, ezért kiemelt elvárás az IT rendszerek és szolgáltatások megbízható, magas szintű működtetése. A hardver és szoftver elemek komplexitásának növekedésével egyre inkább érdemes ezen infrastruktúra menedzsmentjét és üzemeltetését olyan szakértő cégre bízni, amely költséghatékonyan biztosítja a magas szolgáltatási színvonalat, az üzem- és információbiztonságot, ezzel is elősegítve, hogy a vállalatok fő tevékenységi körükre koncentrálhassanak.

A CNW Zrt. megalakulásától kezdve foglalkozik rendszerfelügyelettel és üzemeltetéssel, így közel két évtizedes tapasztalattal, valamint magas szinten, folyamatosan képzett mérnökökkel állunk megrendelőink rendelkezésére. Ügyfeleink igényeinek megfelelően vállaljuk a komplett informatikai infrastruktúra outsourcing keretében történő működtetését, fejlesztését, vagy csupán az IT rendszer néhány elemének felügyeletét. Az üzemeltetést és hibaelhárítást garantált határidővel, szükség esetén csereeszközzel biztosítjuk. Munkatársaink akár a nap 24 órájában várják szerződött ügyfeleink hívását, hogy segítséget nyújtsanak technikai problémáik
szakszerű és gyors megoldásában.

Rendszerfelügyeleti, outsourcing szerződéseink esetén megrendelőinkkel együttműködve alakítjuk ki a szolgáltatásiszint- megállapodásokat (Service Level Agreement – SLA), melyben az elvégzendő feladatok és szolgáltatási célkitűzések leírása mellett meghatározásra kerülnek mindazok a kötelezettségek és garanciák, melyek mindkét fél számára az előnyös együttműködés biztosítékát jelentik. A szolgáltatásmenedzsment kialakítása során az ITIL v3 módszertan ajánlásai szerint járunk el.

Az e-mailen, telefonon, vagy weben megtett bejelentések rögzítésére online Helpdesk rendszert alakítottunk ki, amelyen keresztül ügyfeleink is nyomon követhetik a hibaelhárítás folyamatát, állapotát. A hibakezelésen
túlmenően kiemelt hangsúlyt fektetünk a szoftver és hardver elemek rendszeres, megelőző karbantartására, az eszközök és konfigurációk nyilvántartására, és az üzemeltetési tevékenységet összefoglaló riportok készítésére.

A szoftver és hardver eszközpark cseréje, bővítése, újabb IT szolgáltatások bevezetése, vagy a meglévők teljesítményének fokozása esetén rendszerfejlesztési szaktanácsadással állunk partnereink rendelkezésére. Vállaljuk továbbá az eszközbeszerzés lebonyolítását és az IT rendszer változtatását érintő projektek vezetését.

Üzemeltetési szolgáltatásaink

  • ITIL módszertan szerinti szolgáltatásmenedzsment
  • SLA-k a szolgáltatások magas szintű biztosítása érdekében
  • Folyamatos, illetve igény szerinti rendelkezésr állás
  • Egypontos bejelentés (HelpDesk), felelős kapcsolattartás
  • Ügyfelünk érdekeinek képviselete, kapcsolattartás külső szolgáltatóval
  • 7×24 órás eszköz- és szolgáltatás monitoring, távfelügyelet
  • Táv- vagy helyszíni javítás, eseti vagy átalánydíjas hardverjavítással
  • Csereeszköz biztosítás, eszközbérlet
  • Felhasználói segítségnyújtás
  • Perifériák, speciális eszközök javíttatása szakszervizben
  • Helyszíni rendszergazdai tevékenység
  • Erőforrás kihelyezés
  • Rendszeres megelőző szoftveres és hardveres karbantartás
  • Hardver- és szoftverleltár készítés
  • Heti, havi rendszer- és üzemeltetési riportok készítése
  • Szaktanácsadás, rendszerfejlesztés, eszközbeszerzés és projektvezetés