Csoportmunka, online kollaboráció

A vállalatok mindennapi munkája során egyre gyakrabban merülnek fel olyan feladatok, melyek megoldásában földrajzilag eltérő helyen és különböző időben dolgozó munkatársak folyamatos együttműködésére van szükség. A hatékony együttműködést, a zökkenőmentes, gyors kommunikációt, a tartalommegosztást és a közös tudás használatát a csoportmunka és online kollaborációs szoftverek ötvözésével megvalósítható vállalati közösségi rendszerek biztosíthatják.

A vállalaton belüli együttműködés terén a jól ismert csoportmunka eszközök és a közösségi funkciók kombinációjával jelentősen növelhető az alkalmazottak produktivitása. Ennek kulcsa a közös és újrafelhasználható értékek teremtése, valamint a valódi és virtuális csapatok gördülékeny kommunikációja. Cégünk vállalati közösségi megoldásai biztosítják az optimális együttműködéshez szükséges közös felületet,
amelyen a csapattagok megoszthatják munkájukat, véleményüket, online készíthetnek új dokumentumokat, blogok és wikik segítségével tudástárakat hozhatnak létre, követhetik a csoport tagjainak aktivitását, csoport naptárak használatával megszervezhetik a találkozókat és helyettesítéseket. Online kollaborációs alkalmazásainkkal tudásközpontú munkakörnyezet alakítható ki, melyek támogatják a közös tartalom szabályozott létrehozását, a közösségépítést, továbbá lehetőséget adnak a rejtett tudásanyag felszínre hozására és vállalati információmenedzsmentbe építésére, a munkatársak közötti együttműködés erősítésére, a valós időben történő tartalom- és tudásmegosztásra.

Palettánkon megtalálhatók a robusztus, klasszikus nagyvállalati csoportmunka és kollaborációs megoldások éppúgy, mint az innovatív, nyílt forráskódú rendszerek.

Kapcsolódó szolgáltatásaink
Tartalom- és dokumentumkezelő alkalmazások bevezetésekor a kezdeti lépésektől a kialakított rendszer felügyeletéig számos szolgáltatással támogatjuk a sikeres bevezetést. Tanácsadási szolgáltatásaink a tartalomkezelési stratégia elkészítésétől indulva a projektek teljes életciklusát támogatják. Megvalósítás előtt felmérjük a megrendelő dokumentumkezelési szabályait és szokásait, megvalósíthatósági tanulmányt készítünk, bemutatva a problémát és az igényeket, majd mindezek ismeretében vázoljuk a megoldást. A javasolt megoldásoknál cégünk a konkrét helyi igények és adottságok figyelembe vételével alakítja ki az optimális megoldást.

Az új rendszer bevezetéséből fakadó előnyök maximális kihasználása érdekében az érintettek részére felhasználói oktatást tartunk, illetve a bevezetést követően telefonos, vagy helyszíni rendszertámogatással állunk partnereink rendelkezésére.

Tapasztalataink
A CNW Zrt. több mint 60 projektre tekint vissza tartalomés dokumentummenedzsment megoldások előkészítésében, testre szabott megoldások megtervezésében, bevezetésében, valamint a megoldáshoz szükséges hardver és szoftver infrastruktúra kialakításában és integrációjában. Referenciáink között kereskedelmi, gyógyszeripari, oktatási, közlekedési, szállítmányozási vállalatok, valamint állami intézmények egyaránt megtalálhatók.

Cégünk a piacvezető gyártók termékeire alapozott megoldásokkal, eredménycentrikus és gyakorlatias projektszemlélettel, sok éves tapasztalattal minden közép- és nagyvállalati tartalomkezelési igényt képes kielégíteni.

Kompetenciáink

  • Megvalósíthatósági tanulmány készítése
  • Tartalomkezelési stratégia kialakítása
  • Iratkezelési szabályzat elkészítése
  • Munkafolyamatok optimalizálása
  • DMS, ECM rendszerek integrációja a meglévő vállalati rendszerekkel
  • Csoportmunka revitalizálása
  • Adatvagyon migrálása, tisztítása
  • Oktatás
  • Rendszertámogatás